امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۲:۰۱

در زمینه بوت زنانه ۲۰۲۲ باید به موارد مهمی همواره توجه داشت. ما در چرم آزما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد بوت زنانه ۲۰۲۲ یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان چرم آزما در تماس باشید.
آزما در حوزه تولید محصولات چرمی کیف ، کفش ، کمربند و لوازم جانبی فعالیت میکند. آزما در سال ۱۳۸۹ توانست توسط مهندسان داخلی خط تولید اختصاصی خود را راه اندازی کند. و با نگرش حمایت از مشتریان توانسته تاکنون بیش از ده هزار مشتری را جذب کند. در چرم آزما تمام اجناس از چرم درجه یک تهیه می شوند. ما در تیم تحریریه آزما در تلاشیم تا در مورد بوت زنانه ۲۰۲۲ و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه کیف و کفش ، لایف استایل و … با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

در چرم آزما ما ما بهترین تولیدات ملی را گردآوری کرده ایم، تضمین بهترین کیفیت و اورجینال بودن کالا را از ما بخواهید همچنین با استفاده از درگاههای امن بانکی میتوانید خریدی ایمن و راحت را با ما تجربه کنید. در کنار آن ارسال سریع و پستی به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن در آزما صورت می گیرد. شما می توانید تمام مدل های بوت زنانه ۲۰۲۲ را در چرم آزما بیابید کافیست سری به محصولات بزنید و یا با ما در ارتباط باشید.

نکات مهم برای خرید بوت ۲۰۲۲

با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان اهمیت استفاده از از بوت ها بیشتر می شود. بوت های ۲۰۲۲ از جدید ترین بوت ها هستند. بوت  اصطلاحا به کفشی گفته می‌شود. که ارتفاع آن دقیقا تا مچ پا می‌باشد. اما در بوت های زنانه ارتفاع تا زانو نیز رواج دارد. نکات بسیار مهمی در خرید بوت زنانه ۲۰۲۲ وجود دارد. توجه به سایز بوت و جنس بوت از جمله نکات مهم در خرید بوت است. ما در فروشگاه چرم آزما تمامی محصولاتمان از جنس چرم طبیعی هستند. و با تضمین و کیفیت ۱۰۰% به شما داده می شوند.برای سایز درست برای بوت ها نیز توصیه تیم آزما به شما این است که حتما سایز پایتان را با جوراب ضخیم در نظربگیرید. زیرا پوشیدن جوراب ضخیم در فصل سرد مخصوصا برای خانم ها خیلی پر استفاده است.

بوت زنانه 2022
بوت زنانه ۲۰۲۲
  • راحتی کفش و بوت : جنس بوت باید به گونه ای باشد که پاهایتان وقتی در آن قرار می گیرد، گرم و راحت باشد. همچنین ضخامت و جنس ته کفش نیز باید با کیفیت باشد. بوت های گرم و راحت معمولاً عایق های خوب و سبکی دارند..
  • اندازه بوت : بعضی از بوت ها در قسمت کف و پنجه پا، باریک تر هستند. و در حالی که برخی دیگر بسیار جادار هستند. و کمی بزرگ به نظر می آیند. بنابراین موقع خرید بوت مراقب باشید به گونه ای باشد که به پایتان فشار نیاورد. و یا خیلی راحت و گشاد نباشد.
  • بندهای بوت :نوع بند های بوت روی اندازه آن تأثیر می گذارد. اگر می خواهید به راحتی بوت هایتان را پا کرده و یا درآورید. بوت های بند دار بخرید. هنگام خرید بوت بنددار، باید مراقب باشید که قسمت قوزک پا کاملاً در کفش راحت قرار بگیرد و زیاد گشاد و یا برعکس تنگ نباشد.
  • وزن بوت : هنگام خرید بوت به موضوع دیگری که باید توجه کنید، وزن آن است. تمام بوت های زمستانی معمولاً نسبت به کفش های معمولی، سنگین تر هستند.بنابراین بوتی را انتخاب کنید که حتی اگر تمام روز هم آن را پوشیده باشید، احساس خستگی نکنید.

انواع بوت ۲۰۲۲

بوت زنانه ۲۰۲۲  نیز  به سه دسته کلی بوت(Boots)، نیم بوت(Ankle Boots) و بوتی(Booties) تقسیم می‌شوند که این دسته بندی بر اساس ارتفاع ساق می‌باشد. برای مشاهده محصولات نیم بوت میتوانید  به این صفحه << بوت های زنانه >> مراجعه کنید. ما در فروشگاه چرم آزما به تولید انواع بوت های زنانه چرم میپردازیم.

بوت چلسی:

نیم بوتی با استایل Slim Fit می‌باشد که دارای زیپ یا پنل کشی می‌باشد و قابلیت ارتجاعی در کناره های کفش دارد و اغلب پاشنه ای کوتاه دارد. جنس این مدل بوت نبوک و چرم براق است و از مزایای این مدل بوت قابلیت بالای ست شدن و انطباق پذیری با انواع لباس هاست.

 

بوت بندی:

ارتفاع این دسته از بوت متفاوت می‌باشد و مشخصه کلی آن ظاهر ارتشی و خشن می‌باشد که به طور زیبایی با ظرافت های طراحی زنانه و پاشنه ای بلند ترکیب می‌شوند که می‌تواند بسیار دلنشین باشد.
از معروف ترین مدل های این بوت می‌توان به Combat Boots و Timberland Boots اشاره کرد که جلوه بسیار خوبی با مانتوهای کوتاه دارند.

بوت ۲۰۲۲ را با چه استایلی ست کنیم؟

کفش‌ها مهمترین تکه‌ها در استایل شما هستند. که می‌توانند سلیقه شخصی و سبک منحصربه فرد شما را بازتاب دهند، پس به سادگی پیرو مد نباشید و از بین مدل‌های متنوع، یک بوت یا نیم بوت را انتخاب کنید که نشان‌دهنده سبک خاص شما است. در اینجا به این موضوع میپردازیم که هر بوت با چه نوع لباسی مناسب است؟

  • بوت بلند تا زانو با چه لباس‌هایی ست کنیم؟دامن‌های تا روی زانو و کوتاه‌تر، شلوارهای جین جذب و انواع لگینگ
  • نیم بوت ها را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟انواع پیراهن و دامن و شلوارهای جین زاپ دار
  • نیم بوت چلسی یکی از معروف ترین نیم بوت ها را با چه لباسی ست کنیم؟ 

تقریبا تمام لباس‌ها، تنها اجازه دهید ساق کفش خود را به خوبی نشان دهد.

 

ما در چرم آزما همواره در مورد بوت زنانه ۲۰۲۲ و در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو با کارشناسان ما در واتساپ
گفتگو با مشاورین ما در واتساپ