امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۵:۴۴

اگر روحیه شاد و جسوری دارید. و دلتان می خواهد با ظاهری منحصر و متفاوت در جامعه حاضر شوید. بوت مردانه مارک  کت را به شما پیشنهاد می کنیم. مدل Caterpillar با برندهایی چون کلارک و کیان متفاوت است؛ یکی از تفاوت های بارز آن جنس رویه است که از اشبالت مصنوعی یا فوم ساخته شده و زیره محکمی دارد و حاوی PVC است.

در زمینه بوت مردانه مارک کت باید به موارد مهمی همواره توجه داشت. ما در چرم آزما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد بوت مردانه کت یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان چرم آزما در تماس باشید.

ویژگی ظاهری بوت مردانه مارک کت

بوت Caterpillar مردانه را با رنگ های متنوع پیدا می کنید. برای مثال اگر به صفحه بوت های مردانه در فروشگاه نگاهی انداخته باشید. این کفش دارای تنوع رنگی قهوه ای روشن و ذغال سنگی است. مدل ذغالی کت با نوار زرد رنگی یک گزینه فوق العاده به شمار می آید. نکته دیگر  درباره  بوت مردانه مارک کت ظاهر آن است. که به کفش اسنیکر شبیه است. کت مانند بوت نایک نمای اسپرت دارد. و با بسیاری از تیپ های ورزشی ست می شود. همچنین کفشی قوی و مستحکم در برابر رطوبت و یخبندان در فصول سرد سال است و می توانید با خاطری آسوده آن را در موقعیت های مختلف به کار ببرید.

آزما در حوزه تولید محصولات چرمی کیف ، کفش ، کمربند و لوازم جانبی فعالیت میکند. آزما در سال ۱۳۸۹ توانست توسط مهندسان داخلی خط تولید اختصاصی خود را راه اندازی کند. و با نگرش حمایت از مشتریان توانسته تاکنون بیش از ده هزار مشتری را جذب کند. در چرم آزما تمام اجناس از چرم درجه یک تهیه می شوند.

بوت مردانه مارک کت

بوت مردانه مارک کت اصل

بوت مردانه مارک کت یکی از محبوب‌ترین انواع کفش در میان افراد به خصوص آقایان است. متاسفانه امروزه، سودجویان بسیار زیادی، بازارهای تقلبی راه‌اندازی می‌کنند. و جنس فیک و تقلبی را به جای جنس اصل به مردم عرضه می‌دارند.

متاسفانه بسیاری از شرکت‌های تقلبی مهارت و ظرافت بسیار زیادی در ساخت کفش‌های تقلبی به خرج می‌دهند که امکان تشخیص اصل از تقلبی برای مصرف کننده بسیار دشوار می‌شود. اما خوشبختانه برندهای معروف تکنیک‌ها و نکات خاصی را قبل از ارائه محصول اورجینال، بر روی محصول پیاده سازی می‌کنند که به کمک این تکنیک‌ها می‌توانید مطمئن‌تر خرید کنید. ما در ادامه به چند نکته مهم برای شناسایی بوت مردانه مارک کت اشاره میکنیم.

چند نکته طلایی برای شناسایی بوت مردانه مارک کت اصل از فیک

  •  جعبه کفش را بررسی کنید.

همه برند های معتبر به نوع بسته بندی محصولات خود اهمیت ویژه ای میدهند. کفش های اورجینال  مارک کت از تلفیق رنگی مشکی و زرد در بسته بندی های محکم عرضه میشود. علاوه بر این بارکد و علامت تجاری برند کاترپیلار بر روی جعبه کفش قرار دارد و شما میتوانید به راحتی آن را در اینترنت جستجو کنید و استعلام اصالت آن را بگیرید.

  •  به برچسب های موجود بر روی باکس دقت کنید.

یکی از روش های تشخیص کفش کاترپیلار اصلی از فیک، دقت به برچسب های موجود بر روی باکس می باشد. همه اطلاعات مرتبط به رنگ، اندازه و مدل محصول مورد نظر که انتخاب می کنید روی برچسب سفیدی بر روی باکس وجود دارد.

  • به لوگوی کفش دقت نمایید.

در بخش زیرین و کف خارجی همه کفش های کاترپیلار اورجینال، مارک CAT به همان شکل بخصوص خود و با رنگ زرد درج شده است. این علامت تجاری بایستی به صورت دقیق مطابق طراحی اصلی علامت تجاری کاترپیلار  شرکت سازنده بوت مردانه مارک کت باشد.

  • برچسب های داخلی کفش کاترپیلار اورجینال

در قسمت زیرین زبانه این مدل کفش ها، یک برچسب دوخته شده است. روی این برچسب نوع مدل محصول و بخش های که چرم که باید با خود کفش همخوانی داشته باشد.

  • به سطح کیفی دوخت کفش دقت نمایید.

یکی از مهم ترین بخش ها در تشخیص کفش کاترپیلار اصل  نوع دوخت آن میباشد. همه کفش های کاترپیلار اصلی با نخ زرد با کیفیت فوق العاده بالایی دوخته شده است.

سخن پایانی

ما در تیم تحریریه آزما در تلاشیم تا در مورد بوت مردانه مارک کت و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه کیف و کفش ، لایف استایل و … با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

در چرم آزما ما ما بهترین تولیدات ملی را گردآوری کرده ایم، تضمین بهترین کیفیت و اورجینال بودن کالا را از ما بخواهید همچنین با استفاده از درگاههای امن بانکی میتوانید خریدی ایمن و راحت را با ما تجربه کنید. در کنار آن ارسال سریع و پستی به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن در آزما صورت می گیرد.

شما می توانید تمام مدل های بوت مردانه مارک کت را در چرم آزما بیابید کافیست سری به محصولات بزنید و یا با ما در ارتباط باشید.

ما در چرم آزما همواره در مورد بوت مردانه مارک کت و در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو با کارشناسان ما در واتساپ
گفتگو با مشاورین ما در واتساپ