امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۸:۱۳

در زمینه بوت مردانه نسیم باید به موارد مهمی همواره توجه داشت. ما در چرم آزما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد بوت مردانه نسیم یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان چرم آزما در تماس باشید.
آزما در حوزه تولید محصولات چرمی کیف ، کفش ، کمربند و لوازم جانبی فعالیت میکند. آزما در سال ۱۳۸۹ توانست توسط مهندسان داخلی خط تولید اختصاصی خود را راه اندازی کند. و با نگرش حمایت از مشتریان توانسته تاکنون بیش از ده هزار مشتری را جذب کند. در چرم آزما تمام اجناس از چرم درجه یک تهیه می شوند. ما در تیم تحریریه آزما در تلاشیم تا در مورد بوت مردانه نسیم و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه کیف و کفش ، لایف استایل و … با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

بوت مردانه نسیم

فصول سرد سال نیازمند کفش هایی است. که از پا ها در مقابل سرما محافظت بنماید، و در بارندگی نیز از نفوظ آب به آن داخل آن جلوگیری کند.  این بوت مردانه مناسب این فصول طراحی و تولید شدهاست.  زیرا جنس آن از EVA میباشد. که علاوه بر سبکی،ضد آب نیز  است. و همچنین پوشش خز داخلش، پاها را در مقابل نفوظ سرما معصون مینماید. بغل ساقش چسبی است.

سؤالی که ممکن است در ذهنتان نقش ببندد این است که چگونه می توانید بهترین نیم بوت مردانه را بیابید. برای یافتن بهترین بوت به نکات و ویژگی های مثبت بوت مردانه نسیم دقت کنید.

 

مقاوم و با دوام!

این محصول از جنس برزنت و EVA  است. همان طور که می دانید EVA یک ماده مصنوعی است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد ، بنابراین استفاده از آن در کفش استحکام و طول عمر آن را بسیار بالا خواهد برد. همچنین این محصول به گونه طراحی و ساخته شده است که رویه و زیره آن یک پارچه می باشد و این مورد نیز استحکام نیم بوت مردانه نسیم مدل K19 را دو چندان می نماید.

سبک و راحت!

از دیگر ویژگی های نیم بوت مردانه نسیم مدل K19 ، می توان به طراحی سبک و راحت آن اشاره نمود. این کفش به گونه ای طراحی شده است. که وزن هر جفت از آن تنها ۲۳۵ گرم می باشد. بنابراین در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان ، احساس خستگی نخواهید کرد.

همچنین این نیم بوت به گونه ای ساخته شده است که از آسیب رسیدن به ستون فقرات و مفاصل پای شما جلوگیری کرده و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ضد آب!

همان طور که می دانید ضدآب بودن کفش بسیار مهم است ، مخصوصا” اگر قصد استفاده از آن را در طبیعت گردی داشته باشید. نیم بوت نسیم به گونه ای ساخته شده است. که اجازه نفوذ آب به داخل را نمی دهد. بنابراین برای استفاده در : آب و هوای بارانی و برفی ، کمپ و کوهنوردی ، طبیعت گردی ، موتور سواری و… بسیار مناسب خواهد بود.

طراحی زیبا!

همان طور که از تصویر این نیم بوت نیز مشخص است ، طراحی ظاهری آن زیبا بوده و به همین دلیل می توان از آن علاوه بر کمپ و طبیعت گردی به صورت روزمره نیز استفاده نمود. همین طور با توجه به قیمت بسیار مناسب این محصول ، می توانید آن را به عنوان هدیه برای کسانی که دوسشان دارید ، تهیه کنید.

نیم بوت نسیم مدل K19

 

سخن اخر

در چرم آزما ما ما بهترین تولیدات ملی را گردآوری کرده ایم، تضمین بهترین کیفیت و اورجینال بودن کالا را از ما بخواهید همچنین با استفاده از درگاههای امن بانکی میتوانید خریدی ایمن و راحت را با ما تجربه کنید. در کنار آن ارسال سریع و پستی به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن در آزما صورت می گیرد.

شما می توانید تمام مدل های بوت مردانه نسیم را در چرم آزما بیابید کافیست سری به محصولات بزنید و یا با ما در ارتباط باشید.

ما در چرم آزما همواره در مورد بوت مردانه نسیم و در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو با کارشناسان ما در واتساپ
گفتگو با مشاورین ما در واتساپ