امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۹:۵۱

بوت یا چکمه مردانه یا همان la botte کلمه‌ای فرانسوی است. بوت مردانه کرم از محبوب ترین بوت ها است. در واقع بوت ها به نوعی از کفش مردانه اطلاق می‌شد. که علاوه بر پوشاندن پا قادر به پوشش دادن مچ‌پا نیز هست. برخی از بوت‌ها تا زیر زانو و برخی دیگر تا ران امتداد دارند. معمولا بوت از پیچ خوردگی پا جلوگیری می‌کند خیلی از افراد به علت اینکه تمام قسمت پا را گرم نگهداری می‌کند از آن به عنوان کفش زمستانی و پاییزه استفاده می‌کنند.

در زمان‌های گذشته از بوت برای نیروهای نظامی و اسب سواران استفاده می‌شد اما امروزه در صنعت مد و پوشاک اهمیت زیادی پیدا کرده و به عنوان یک کفش رایج بین همگان استفاده می‌شود. در زمینه بوت مردانه کرم باید به موارد مهمی همواره توجه داشت. ما در چرم آزما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد بوت مردانه کرم یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان چرم آزما در تماس باشید.

استایل مناسب با بوت مردانه کرم

اصولا آقایون علاقه خاصی به خرید نیم بوت مردانه اسپرت دارند. اما نیم بوت مردانه زیپ دار کلاسیک نیز جذابیت های خاص خود را دارند. اگر به شلوارهای کتان که پاچه های نسبتا تنگی دارند. علاقمه مند هستید. بهترین گزینه برای شما  نیم بوت مردانه کرم چرم  رنگ زیپ دار است. آن را با یک شلوار نسبتا تیره رنگ ست کنید و برای پیراهن و پالتو کاملا آزاد هستید که چه رنگ هایی را انتخاب کنید. همان طور که می دانید رنگ کرم  از انواع رنگ های خنثی است و از این ست کردن آن را با دیگر رنگ ها هیچ محدودیتی ندارد.

تنها محدودیت شما در زمان خرید بوت مردانه کرم رنگ خرید دیگر اکسسوری های چرم است. طبق یک قانون در دنیای مد، زمانی که شما از چرم در استایل خود استفاده می کنید ناچارید آن ها را از یک رنگ برگزینید. در این صورت کیف چرم، کمربند، ساعت و هر اکسسوری چرم شما باید کرم رنگ باشد. نیم بوت مردانه برای پوشیدن با کت و شلوارهای نه چندان کلاسیک نیز مناسب است.

بوت مردانه کرم
بوت مردانه کرم

محبوبیت و پرطرفدار بودن رنگ قهوه ای در کنار رنگ مشکی و تنوع بیشماری از نیم بوت اسپرت مردانه در سالهای اخیر، آن را به محصول مورد علاقه ی بسیاری از اقایان برای موققعیت های مختف تبدیل کرده است. با این وجود برای داشتن استایل کژوال، نیمه رسمی و ساده برای موقعیت های مورد نظر خود بهتر است از شلوار جین در رنگ های خنثی و تیره مانند آبی تیره و سرمه ای با پیراهن کرم، نسکافه ای و یا سفید استفاده کنید

روش نگهداری از بوت مردانه کرم

  • از قرار دادن بوت زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید، زیرا علاوه بر ایجاد پوسیدگی در زیره موجب خشک شدن و ترک برداشتن بوت می‌شود به خصوص اگر جنس آن چرم طبیعی باشد.
  • اگر جنس زیره بوت شما نرم و انعطاف‌پذیر است در مسیرهای داره سنگ ریزه و صخره حرکت نکنید زیرا باعث از بین رفتن زیره کفش می‌شود.
  • از عبور کردن با بوت درون آب رودخانه پرهیز کنید. زیرا خیلی از قسمت‌های بوت به وسیله چسب به هم متصل شده‌اند و در اثر تماس با آب پاره می‌شوند.
  • زمانی که بوت شما کثیف می‌شود آن را شستشو ندهید به خصوص اگر چرمی باشد. بهتر است با مقداری مایع لباسشویی و یک مسواک کهنه روی بوت را تمیز کرده و با پارچه تمیز خشک کنید.

نکات مهم هنگام خرید بوت مردانه کرم

جنس رویه: 

جنس رویه بوت باید ضد آب بوده و علاوه بر آن قابلیت گردش هوا را هم داشته باشد. رویه کفش بیشتر از سایر قسمت‌ها در معرض سایش و پاره شدن قرار دارد، بنابراین شما باید جنس محکم و مقاومی را انتخاب کنید. چرم طبیعی جنس مناسبی است فقط قیمت آن مقداری گران است که شما می‌توانید از مدل‌های برزنت ضد آب را انتخاب نمایید زیرا علاوه بر مقاومت بالا قابلیت گردش هوا را دارند و از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

جنس زیره بوت: 

زیره بوت نباید خیلی خشک و نه خیلی نرم باشد زیرا زیره خشک بعد از مدتی شکسته می‌شود و کارایی لازم را ندارد و زیره خیلی نرم باعث می‌شود ضربه زیادی از طرف زمین به کف پای شما وارد شود. به همین علت زیره کفش باید حالت اعتدال داشته باشد. افراد حرفه‌ای همیشه موقع خرید بوت به انعطاف پذیری زیره کفش دقت زیادی می‌کنند.

سخن آخر

آزما در حوزه تولید محصولات چرمی کیف ، کفش ، کمربند و لوازم جانبی فعالیت میکند. آزما در سال ۱۳۸۹ توانست توسط مهندسان داخلی خط تولید اختصاصی خود را راه اندازی کند. و با نگرش حمایت از مشتریان توانسته تاکنون بیش از ده هزار مشتری را جذب کند. در چرم آزما تمام اجناس از چرم درجه یک تهیه می شوند.

ما در تیم تحریریه آزما در تلاشیم تا در مورد بوت مردانه کرم و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه کیف و کفش ، لایف استایل و … با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید. در چرم آزما ما ما بهترین تولیدات ملی را گردآوری کرده ایم، تضمین بهترین کیفیت و اورجینال بودن کالا را از ما بخواهید همچنین با استفاده از درگاههای امن بانکی میتوانید خریدی ایمن و راحت را با ما تجربه کنید. در کنار آن ارسال سریع و پستی به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن در آزما صورت می گیرد. شما می توانید تمام مدل های بوت مردانه کرم را در چرم آزما بیابید کافیست سری به محصولات بزنید و یا با ما در ارتباط باشید.

ما در چرم آزما همواره در مورد بوت مردانه کرم و در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو با کارشناسان ما در واتساپ
گفتگو با مشاورین ما در واتساپ