امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۸:۱۶

در زمینه بوت مردانه ۹۹ باید به موارد مهمی همواره توجه داشت. ما در چرم آزما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد بوت مردانه ۹۹ یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان چرم آزما در تماس باشید.
آزما در حوزه تولید محصولات چرمی کیف ، کفش ، کمربند و لوازم جانبی فعالیت میکند. آزما در سال ۱۳۸۹ توانست توسط مهندسان داخلی خط تولید اختصاصی خود را راه اندازی کند. و با نگرش حمایت از مشتریان توانسته تاکنون بیش از ده هزار مشتری را جذب کند. در چرم آزما تمام اجناس از چرم درجه یک تهیه می شوند.

ما در تیم تحریریه آزما در تلاشیم تا در مورد بوت مردانه ۹۹ و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه کیف و کفش ، لایف استایل و … با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

در چرم آزما ما ما بهترین تولیدات ملی را گردآوری کرده ایم، تضمین بهترین کیفیت و اورجینال بودن کالا را از ما بخواهید همچنین با استفاده از درگاههای امن بانکی میتوانید خریدی ایمن و راحت را با ما تجربه کنید. در کنار آن ارسال سریع و پستی به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن در آزما صورت می گیرد.

شما می توانید تمام مدل های بوت مردانه ۹۹ را در چرم آزما بیابید کافیست سری به محصولات بزنید و یا با ما در ارتباط باشید.

بوت مردانه 99

بوت مردانه ۹۹ و استایل

بوت  تاثیر زیادی در استایل آقایان در فصل زمستان و پاییز دارد. انتخاب بوت هوشمندانه بسیار میتواند در ظاهر شما تاثیر گذار باشد . از این رو به بوت مردانه و استایل های خاص آن میپردازیم.مثلا بوت های مردانه با توجه به مدل و جنسشان با لباس ها و تیپ های مختلفی ست می شوند.به طور مثال بوت های چلسی با لباس های رسمی و غیر رسمی ست می شوند؛ ولی بوت های سربازی بیشتر با لباس های غیر رسمی ست می شود. همچنین برای استایل بوت مردانه ۹۹ میتوانید به موارد زیر توجه کنید.

  • بوت ها را متناسب باشلوار تان بپوشید. مثلا بوت ها را با شلوار پارچه ای گشاد نپوشید.

  • به طول متناسب شلوار نسبت به بوت توجه کنید.
  • زمان مناسب پوشیدن بوت ها را بشناسید

  • از ست بوت ها با سایر چرم های استایل تان غافل نشوید.

نکات برای انتخاب بوت مردانه ۹۹ در فروشگاه چرم آزما

نکات زیادی برای انتخاب بوت مناسب ذر فصل سرما وجود دارد اما ما در اینجا سعی داریم که به مهم ترین نکات برای انتخاب بوت مردانه ۹۹ در فروشگاه چرم آزما بپردازیم. یکی از اتفاقات بدی که در هوای سرد برای هرکسی میتواند رخ بدهد. یخ زدن پا است. یخ زدن پا ممکن است در اثر انتخاب کفش نامناسب و یا سایز نامناسب کفش و جریان نداشتن اکسیژن اتفاق بیفتد. به همین دلیل ما به نکاتی برای خرید نیم بوت مردانه را برای شما تهیه کرده ایم تا برای انتخاب کفش برای فصل های پیش رو با مشکل رو به رو نشوید.

  • توجه به زیره بوت در فصل های سرد بسیار حائز اهمیت است.
  • جنس رویه بوت ها و همچنین جنس آستر بوت خیلی مهم است. ما در تمامی بوت مردانه ۹۹ در فروشگاه اینترنتی چرم آزما بطور دقیق جنس زیره، رویه و آستر را در قسمت توضیحات تکمیلی اشاره کرده ایم.
  • ست کردن شلوار جین با نیم بوت

  • نیم بوت ها باید کاملا با اندازه پای شما هم خوانی داشته باشند. تا باعث اسیب دیدن انگشتان پا شما نشوند.

  • توجه به جنس مناسب و با کیفیت نیم بوت مردانه

بهترین جنس بوت مردانه ۹۹

شاید بسیاری از آقایان در هنگام خرید کردن با خود سر و کله بزنند که کدام جنس می تواند مناسب تر و با کیفیت تر باشد. هر چند جنس های با کیفیت زیادی مانند: چرم، جیر، چرم مصنوعی، کتان و … در بازار موجود می باشد که هم شیک هستند و هم از استحکام کافی برخوردارند. ولی در کل نیم بوت های چرم اصل می تواند گزینه بهتری باشد. زیرا علاوه بر زیبایی استایل، حالت رسمی تری نیز به استایل ها می بخشد. البته اگر بخواهیم کلی تر در این خصوص بحث کنیم، انتخاب نوع جنس کفش ها کاملا سلیقه ای می باشد.

توجه به جنس زیره و مقاوت شان در رطوبت در بوت مردانه ۹۹

حتما قبل از این که تصمیم خود را برای خرید نیم بوت ها نهایی کنید، به جنس زیره کفش ها نگاه کنید و مطمئن شوید که زیره کفش غیر قابل سُر خوردن و لغزش می باشد. در اصل نیم بوت ها باید در مقابل آب و رطوبت کاملا ایمن باشند. چرا که شما نیم بوت ها را در فصل سرد و بارشی به پا می کنید، بنابراین ضد اب بودن آن ها یک فاکتور کاملا مهم و اساسی میباشد، که حتما باید به آن توجه کنید. جنس رویه و کیفیت دوخت نیم بوت ها باید به گونه ای باشد، که هیچ مایع و رطوبتی نتواند به داخل آن نفوذ کند. پس سرسری از کنار این موضوع مهم رد نشوید.

بوت های مردانه را چگونه تمیز کنیم؟

با توجه به اینکه بوت های مردانه از جنس چرم یا جیر هستند نوع تمیز کردن آن ها متفاوت است و هر کدام مواد شوینده و محلول های خاص خودشان را دارند. برای تمیز کردن بوت چرم از  ترکیب آب ولرم به میزان یک پیمانه، یک قاشق مربا خوری شامپو بچه و در نهایت ۲ قطره سرکه استفاده کنید و برای تمیز کردن بوت جیر، از پاک کننده های مخصوص جیر یا از شوینده های مخصوص چرم یا از برس نازک برای پاک کردن گرد و خاک روی کفش استفاده کنید.

زمان مناسب خرید بوت

زمان مناسب برای خرید یک جفت بوت یا نیم بوت مردانه یا هر کفش دیگری همیشه در بعدازظهر که پا به بزرگترین اندازه خود می‌رسد. بهتره که اقدام به خرید کنید.  همچنان بوت و نیم بوت یا هر کفش زمستانی دیگری را بدون جوراب امتحان نکنید. لازم است یک جوراب ضخیم یا هر جوراب دیگری را که در زمستان انتخاب می‌کنید، برای امتحان کردن کفش پوشیده باشید.

سخن آخر

نیم بوت چرم مردانه یکی از باکیفیت‌ترین و در عین حال گران قیمت‌ترین نوع نیم بوت موجود در بازار به شمار می‌رود. ویژگی بسیار مهم چرم، خاصیت تنفس‌پذیری آن است. نیم بوت چرمی در برابر باران و برف نیز تا حدودی مقاوم است ولی نباید در معرض رطوبت بیش از حد قرار گیرد. ما در این مقاله به صورت مختصر به نکات مهم برای خرید نیم بوت های چرم و استایل آن ها پرداخته ایم. ما در چرم آزما همواره در مورد بوت مردانه ۹۹ و در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو با کارشناسان ما در واتساپ
گفتگو با مشاورین ما در واتساپ